Bloglar ve Sayfalar

MASIGNCLEAN101

Xiaomi Mi Max 2 Özellikleri Ve Fiyatı

Xiaomi 'den Mi Max 2 Hakkında Açıklama Yayınlandı,


Xiaomi, uzun zamandır üzerinde çalıştığı yeni phablet modeli Mi Max 2'yi ne zaman tanıtılacağını açıkladı. İşte Xiaomi Mi Max 2 tanıtım zamanı ve ortaya çıkan özellikleri!

Xiaomi'den Mi Max 2 modeli için açıklama!


Xiaomi Mi Max 2 Özellikleri Ve Fiyatı


Uygun fiyat politikası ile kullanıcıların dikkatini çekmeyi başaran Xiaomi'nin, uzun süredir gündemde olan Mi Max 2 modeli hakkında ortaya çıkan detayları geçtiğimiz ay sizlerle paylaşmıştık.

Teknik özellikleri büyük oranda bilinen Xiaomi Mi Max 2 modelinin tanıtım vakitı resmi olarak açıklandı. Şimdi, gelin aletin özelliklerine ve tanıtım evveliyatına hep birlikte göz atalım.

Xiaomi Mi Max 2 özellikleri ve tanıtım vakitı

Qualcomm'un 2.2 GHz hızında çalışan sekiz çekirdekli Snapdragon 660 işlemcisinden ve Adreno 506 grafik biriminden güç alacak olan Mi Max 2, Xiaomi tarafınca 25 Mayıs tarihinde resmi olarak tanıtılacak.
Cihazın tanıtım zamanı şirketin web sitesi üzerinden duyurulurken 6.4 inç büyüklüğünde Full HD ekranın yer aldığı aygıt, 4 GB RAM'in yanı sıra 128 GB dahili depolama kapasitesine ev sahipliği meydana getirecek.

12 megapiksel çözünürlüğünde arka ve 5 megapiksel çözünürlüğünde ön kamera yer alması beklenilen Xiaomi Mi Max 2 hakkında öteki detaylar, cihazın tanıtılması ile beraber gün yüzüne çıkacak.


ÖNEMLİ


Web Araçları

Reklam 970x90